-->

Blog

Αγοράσατε τον δέκτη GNSS της επιλογής σας, με δυνατότητες και χαρακτηριστικά που εγγυώνται μέγιστη παραγωγικότητα και την συνδρομή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες εργασίας σας; Συγχαρητήρια!
Τώρα, ήρθε η ώρα να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες του παραπάνω συνδυασμού στο πεδίο. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που δεν πάνε όλα όπως τα έχετε σχεδιάσει; Ας υποθέσουμε πως έρχεται η στιγμή που πρέπει να καλέσετε το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης του προμηθευτή σας.

Εδώ αρχίζει για τους περισσότερους ένας «μικρός Γολγοθάς».

Με ποιον θα μιλήσετε; Υπάρχει όντως τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στον προμηθευτή σας, ή μήπως προσπαθεί να σας υποστηρίξει ένα στέλεχος χωρίς τεχνικές γνώσεις; Ακόμα χειρότερα, μήπως το στέλεχος έχει πολλαπλές ιδιότητες γεγονός που δεν εξασφαλίζει ότι μπορεί να σας βοηθήσει στο τεχνικό ζήτημα που αντιμετωπίζετε;

Ποιες ώρες μπορείτε να καλέσετε; Θα σας απαντήσουν πάντα; Θα σας καλέσουν άμεσα; Θα λάβετε την υποστήριξη που επιθυμείτε ή απλώς θα ακούσετε μία φωνή η οποία συμπάσχει μαζί σας αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να σας βοηθήσει;

Στη METRICA και στο δίκτυο σταθμών αναφοράς HxGN SmartNet σας εγγυόμαστε ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για κανένα από τα παραπάνω ερωτήματα.  Η METRICA είναι η μόνη εταιρεία στο χώρο που έχει επενδύσει από την πρώτη στιγμή στη δημιουργία ενός αυτόνομου τμήματος Τεχνικής υποστήριξης και Service. Το τμήμα αποτελείται από έξι (6) εξειδικευμένους μηχανικούς στην υποστήριξη των οργάνων, του λογισμικού, του δικτύου και εξειδικευμένων λύσεων και δύο εκπαιδευμένους τεχνικούς στο Service των οργάνων. Όλοι οι τεχνικοί μας εκπαιδεύονται συνεχώς τόσο μέσα στην εταιρεία όσο και στο εξωτερικό και ειδικότερα οι τεχνικοί του Service είναι υποχρεωμένοι να εκπαιδεύονται σε κάθε νέο όργανο το οποίο διαθέτει η εταιρεία.


Η ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης

Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης δουλεύει 12 ώρες Δευτέρα-Παρασκευή (8:30 – 20:30) και υπάρχει αποκλειστικός τηλεφωνικός αριθμός κλήσης για όλους τους πελάτες με ενεργό συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα υποστήριξης μέσω email ή TeamViewer για άμεση επίλυση προβλημάτων.

Η εμπειρία και η εξειδίκευση του προσωπικού εξασφαλίζει πως κανένας χρήστης δεν είναι μόνος του στο πεδίο και πως πάντα θα υπάρχει κάποιος να του δώσει άμεση και αξιόπιστη υποστήριξη.

Άλλη μια διαφορά που κάνει τη "διαφορά".

Δείτε σχετικά άρθρα

Θέματα από το Blog μας